خانم مهندس

شبکه - نرم افزار - سخت افزار - عکس - شعر - متفرقه

خانم مهندس

شبکه - نرم افزار - سخت افزار - عکس - شعر - متفرقه

دل تنگم

سلام  - امروز خیلی دلتنگ هستم .دلم لک زده برای یه آدمی که بشینیم و با هم درد دل کنیم کسی که فقط حرفامو بشنوه . چیه به من نمی یاد یه روز هم ناراحت باشم  -  امروز دلم برای حضرت علی خیلی تنگ شده خیلی بهش احتیاج دارم - مولا علی  که یه لحظه توجهش به تمام دنیا می ارزه  . - خدایا به کدام گناه مرا از حریم خود می رانی .

 از تو در شگفت هم نمی تونم بود     

     که دیدن بزرگی ات را چشم کوچک من بسنده نیست

مور- چه می داند که بر دیواره اهرام می گذرد       یا بر خشتی خام

و تو - آن بلندترین هرمی که فرعون تخیل می تواند ساخت

و من - آن کوچکترین مور که بلندای تو را در چشم نمی تواند داشت  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرشاد دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 ق.ظ http://duplicity.blogsky.com

سلام . اتفاقی وبلاگتو دیدم . وبلاگ جالبی داری . امیدوارم امروز با فرد مناسبی برخورد داشته باشی که بتونه آرومت کنه .
از آشنایی باهات خوشبختم . منم کامپیوتر ( IT ) می خونم

حاجیه دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:34 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
وبلاگتون از هر لحاظ کامله میشه بگین چه طوری میشه تغییرات رو قالب ایجاد کرد چون تعییرات دیده نمی شه ؟

سفر کرده دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ق.ظ http://safarkarde.blogsky.com

دلم تنگ است
میخواهم بروم .....پای رفتن نیست
بمانم مهری نیست
میزنم فریاد هر چه باداباد .....

آرش دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام .دلتنگی هراز چندگاهی سراغ آدمی را میگیرد تنها یار باوفاست که هرگاه می بیند تنها هستی می آید از او دلگیر نشو

سید سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام مهندس!

بابا آدم میخواد ۲ روز عمر کنه چرا ناراحت باشه!! ;)
بابا بی خیاله ماله دنیا !!

میگم فکر کنم اصلا حرفهام بی زبط نه ؟!

همش بخاطر اینه که اومدم یاسوج مخمو تیلیت کردن این یاسوجی ها !!!

موفق باشی مهندس !

بانمک سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام نوشین جان
خسته نباشی
قشنگ بود
مخصوصا شعر انتهای همین صفحه
هرگز بی تو نمی خندم
به من هم سر بزن خوشحال میشوم
ارادتمند:مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد